פרסום באינטרנט


פרסום באינטרנט - כל מה שרציתם לדעת בנושא

 

מתי החל פרסום באינטרנט בארץ באופן רשמי, את מי משרת בעיקר המודל של פרסום באינטרנט ומה אתם יכולים לעשות כדי למקסם את הרווחים שלכם באמצעות פרסום באינטרנט? כל זאת ועוד במאמר הבא בנושא פרסום באינטרנט.

 

פרסום באינטרנט - איך ומתי זה התחיל בארץ?

פרסום באינטרנט החל כבר ביום הראשון לפתיחת הרשת המקומית בארץ. עם העלתם לאוויר של אתרים בעברית, אתרים הפונים לקהל המקומי, ישר זוהה הפוטנציאל המסחרי הגלום בפרסום באינטרנט וכפי שערוץ פרסום באינטרנט החל לעבור מידית בחו"ל, כך הוא החל לעבוד מידית בארץ. אמנם פרסום באינטרנט החל לעבוד כבר בהתחלה, ניתן להבחין במגמה של התפתחות הערוץ לאורך השנים ובעיקר בשנים האחרונות: חברות פרסום באינטרנט - אינטראקטיב החלו להפתח בזו אחר זו, יותרויותר אנשי מקצוע החלו להתמקד בנישה של פרסום באינטרנט ויותר ויותר חברות החלו לאמץ את המודל העסקי המתשלם.


פרסום באינטרנט - את מי משרת המודל?

פרסום באינטרנט משרת את כל סוגי החברות והארגונים, החל מתאגידי ענק בינלאומים הנהנים מתקציבי פרסום של מיליוני דולרים בשנה ומנצלים את ערוץ האינטרנט בכדי להפיץ מסרים סמויים כלויים ללקוחות ועד ארגונים חברתיים, חברות קטנות ועסקים חדשים, אשר נאלצים לנהל קמפיינים מתקציב פרסום מזערי, עבורם פרסום באינטרנט הוא הערוץ האולטימטיבי הן בשל מהירות התוצאות, הן בשל העלויות הזולות והן בשל ההפקה הפשוטה יחסית של חומרים שיווקים ופרסומיים המיועדים ישירות לאינטרנט.


פרסום באינטרנט - כמה זה עולה לכם?

פרסום באינטרנט הוא לא יקר ביחס למדיות המתחרות היקרות, פרסומים כגוןף שלטי חוצות, פרסומות טלויזיה, מודעות עיתונים וג'ינגלים לרדיו, אשר עולים אלפי דולרים, פרסום באינטרנט הוא בסכומים הרבה יותר נמוכים אם בכלל. הפרסום באתרים מתחלק לשתי קטגוריות: פרסומות באתרים בתוך מסגרת של שטחי פרסום כך שהמפרסם משלם תמורת הפירסומת או שהוא משלם רק בכל פעם שגולשים מגיבים לפרסומת, הכוונה למוד PPC או שניתן להפיץ מסרים פרסומיים באתרים ללא תשלום מראש וזה נעשה בצורה של העלאת תכנים באתרים תוכן, העלאת תכנים שיווקיים במדיות החברתיות, בפורומים, בבלוגים, הפצת תכנים באמצעות טוקבקים ועוד. כל זה בחינם!


פרסום באינטרנט - טיפים למפרסמים החדשים:

האינטרנט היא מדיה מאוד מאוד דינאמית. אל תיאשו את הגולשים עם מסרים ארוכים, מורכבים ומסובכים. באינטרנט צריך להיות מאוד ענייניים ומאוד ברורים! כמה שיותר ישיר, כמה שיותר ברור, כמה שיותר תמציתי... ככה המסר יקלט מהר יותר. אין אפילו טעם להיות מתוחכמים או חכמים אם זה לא סוג של מסר קליט ופשוט מאחר והגולשים ימשיכו הלאה, הם לא יתעכבו על מסרים מופשטים ומורכבים. זכרו - סיסמאות מכירתיות הן סיסמאות קצרות, הגיוניות וברורות. כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - זה נכון על אחת כמה וכמה!